Mina fötter + Lite katter

Ja, mina fötter är det garanterat ingen som är speciellt intresserad av.
MEN, jag måste få visa mina vatten"skor" jag har på vattengympan.
Det kallas skor.  *ler*
Så här ser dom ut.


Och såhär ser dom ut när dom sitter på foten.
Det sitter en rem under foten också, så dom sitter kvar.
Hajar ni ?
Dom är alltså inte tunga, utan snarare tvärtom.
Det är sånt där flytdon i dom, vilket gör att det blir tungt på grund av att man måste få dom att stanna i vattnet.
Däri ligger det jobbiga.


SÅ, lovade jag ju katter.
Dom är extremt svårfångade.
Bandit ställer dock ofta upp.
Om Matte ställer upp stolarna på bordet så visst, då ställer Bandit upp på att lägga sig där och posera också.
Att Matte sen inte kan ta kort är ju inte hans fel.
Det där med ljussätttning har väl en del att önska.


Totte tyckte att det kantiga elementet var skönt ?!


Medans Sessan följde Bandits exempel med stolen på bordet.
Fast inte förrän Farbror Prinsen satt och övervakade på bordet såklart.


Då kunde hon sen lägga sig i lugn och ro och kika på vad jag gjorde.


Att passa Trilling gör en hungrig.
Farbror Prinsen har matpaus.


Men han fick inte vara själv länge inte.
Raskt så kom även Svartenbrandt och Sessan till matbordet.
- Nej, inte lipa Svartenbrandt.
- Jag veeeet att jag inte kan könsbestämma dig.
- MEN, du är inte speciellt samarbetsvillig heller.
- Sådeså !


Och eftersom det blev så trångt vid matbord nummer ett så gick Farbror Prinsen ner till matbord nummer två.
Där serverades maten på en fin bricka från Katteljen och med ett mjukt fårskinn under.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Intressanta hmmm skor.. Tur att ni är flera som tar hand om trillingarna! Nosbuff

2010-09-30 @ 20:50:00
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Erica

Tack för skoförklaringen! :)

2010-10-01 @ 10:08:43
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: Lisbet Lindell

Tack för skoförklaringen:)



Kram Lisbet

2010-10-01 @ 18:02:46
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Sol & Måne

Vad söt hon är Sessan. Klart Farbror Prinsen måste vara nära.

2010-10-01 @ 20:35:07
URL: http://zol-mone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0