Nu kommer bloggen ta ledigt i 3 hela dagar

Ja jag veeeeeeeeeet...............   Visst är det hemskt.............. Iallafall för mig.
Som är datagalen och beroende.
Orsaken är att jag ska på klassresa till Gotland med Maria.
Ett gäng 13-14åringar och så jag...............      *Frust*            Men jag överlever.
Kanske
Därför att jag läste utrustningslista...................Igår kväll.
OCH
Där stod det sovsäck...............    Ja, det är okej.....................  MEN sen stod det LIGGUNDERLAG ?!?!?!
Ursäkta men alltså, DET ligger jag inte på.
Var är hotellet ?
Var är SPAanläggningen ?
Var är bubbelpoolen ?
Nähä, inte de inte. Det står Boge bygdegård och tja det köper jag.
Men INTE liggunderlag.
Letar man på nätet så finns det ingen jättebra hemsida. Säger aaalldeles för mycket.
ETT plus är iallafall att man får ha husdjur.   Bra !
Synd att inte Ligan och Trillingarna fick följa med bara.  *ler*
Iallafall till mitt stooooooooooora problem.
Det fanns sängar.
Till oss vuxna    *pustar ut*
Nu kan jag iallafall få sova.
Utan att få ryggskott eller annat kul. PLUS att jag har vissa problem att ta mig upp och ner från golvet.
Med mina knän så är jag inte direkt Smidige Hubert utan snarare Kassaskåpet Klas.
Nej, jag har inte packat ännu................... Men det är gooott om tid.
Vi åker inte förrän imorrn.
*snyft*
Min blogg..................... Min dator................. Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Det här är Blå Lagunen.
Så vi får bada iallafall.
hehe


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Bada utomhus...?? Nuu...!?? Har du inte varit ute eller ens tittat ut sedan i juli??

Snälla Inkan... Gotland ligger öster ut INTE söder!

2010-09-13 @ 22:18:17
Postat av: cecce

Hoppas du överlever datafrånvaron och att i får riktigt trevligt!!!:-)

God natt!

2010-09-13 @ 23:13:04
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese Bergsmo

Åh, vad jag kommer att sakna bloggen!!! Följer den så fort jag kan.



Tur att du fick säng-plats, hade inte legat på golvet heller... det är omöjligt att sova och dessutom med ett gäng i den åldern - då måste man åtminstone ha det bekvämt om man mot förmodan lyckas stänga av tjattret och somna en stund :D



Många kramar, Therese

2010-09-14 @ 06:47:33
URL: http://bergsmo.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Det blir nog trevligt, Gotland, det känna exotiskt för mig som aldrig varit där.

Kommer sknar dina kommentarer dock :-)

Kram och god morgon!+9

2010-09-14 @ 08:09:55
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Lisbet

Hoppas du får det ritkigt trevligt!!



Kram Lisbet

2010-09-15 @ 09:37:22
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0