Plastpappa Prinsen tar sig ton

Satt på golvet och lekte med småttingarna och Prinsen idag.
Rätt var det är när Svartenbrandt kommer för nära så hör jag ett ljudligt morrande från älskvärda Prinsen.
Älsklingen ville vara själv och leka han.  *ler*
Han är ju inte så gammal trots allt det "lilla" livet.  
Självklart dog batteriet i kameran just när jag skulle ta kort.  *muttrar*
Nu ligger det på laddning.

Jag tror för övrigt att jag håller på att tappa rösten igen. 
Ve och fasa och panik.  *skratt*
Jag gjorde det förra hösten.
Det gick inte att få fram ett pip knappt hur mycket jag än försökte.
*hrmf*

Nu ska jag iväg på vattengympa.
Ja, jag veeeeeeeeeeeeet.
Men jag MÅSTE helt enkelt.
Annars blir jag helt galen.
Sådeså

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Tycker han är generös ändå Prinsen så lite exta lek med dig kan han nog behöva! Härliga mobilbilder längre ner,ungefär lika bra som mattes brukar vara Nosbuff

2010-09-28 @ 19:47:48
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Man kan ju inte alltid vara en mysfarbror. Ibland måste mysfarbror Prinsen själv få leka. :) Hoppas att matte kryar på sig snart! Kurr och burr.

2010-09-28 @ 19:56:34
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0