nu är det klart med en ny blogg.
Förtydligar:
Ligans blogg finns kvar och kommer följa Ligans och Mattes liv och leverne.
Den nya bloggen är av lite allvarligare slag och kommer lufta tankar jag har svårt att skriva om här.
Får lite kommentarer att jag skriver i gåtor.
Ja, det gör jag ju mellan varven.   *ler*

SÅ, Ligan ska få tillbaka sin blogg.
Matte kommer självklart fortsätta att ta utrymme, till Ligans stora förtret, hehe men i en gladare och flärdfriare form.

Länk är tillagd i länklistan.
http://inkanstankar.blogg.se/
Maila om du vill läsa, för bloggen är skyddad.
[email protected]
Du har mailadressen i marginalen till höger i den här bloggen också.
Visa respekt
Det är jag värd.
Det är det jag skriver om där också värd.


Jag försöker att bli ett lejon.  *ler*

Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Skoj med en ny blogg :) Jag mailar dig :)



Du får ha en trevlig helg. Kramar

2010-10-01 @ 13:35:03
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0