Sparat 159kr

Har jag gjort idag.
Jag köpte en Molger till kissarna att ha på balkongen för 90kr.
Korkat belopp och hon ville ha jämna pengar så hon fick 2 tjugolappar och resten i enkronor och femkronor.
Jaja...................... inte mitt fel.   *ler*
 
Nu ska jag bara ha en till. Den är lagom hög men däremot lite för liten i själva hyllorna.
ELLER, rättning. Den är för liten för Prinsen.
SÅ, har ni en som skräpar hemma vill jag ha en.

Jag har ont.  Troligen av det intensiva crawlandet dom sista dagarna. Min högeraxel är öm. Jag TROR att det är bara träningsvärk. Inte säker dock. Men det visar sig.
Var iallafall iväg till Husby på vattengympa imorse. Fast först hade jag sovmorgon och sov länge länge.
Skönt
Jobbade "bara" 10 timmar igår.
Nu ska jag sätta mig och jobba igen.
Plus vänta på resultat i hur det går för Lisbets fina kisse Musse på Scandinavian Winner i helgen.
Hela Ligan, Trillingarna och Matte håller alla tassar och tummar vi har.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hennes tanke var nog att "90:- låter bättre än 100:-och begär jag jämna pengar har de ingen växel så då säger de... Äh ta hundringen".

Har haft en bekant som använde sig av de tankegångarna.

2010-09-11 @ 14:53:44
Postat av: Inkan o Ligan

Japp, troligen men sånt går jag inte på.

Då får dom istället ett gäng spargrispengar.

hahahahha

2010-09-11 @ 14:58:00
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack! Folk e roliga. :p

2010-09-11 @ 15:26:43
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0