Äggtoddy Metro och Vitöramys

Jupps, jag gjorde en äggtoddy med whiskey i.
Det var gott.
Funderar på att göra irish coffee av resten av whiskeyn.
Har iof aldrig gjort nån, men det finns juh goggle.
Jag hade lite kako ovanpå.


Sen kom Vitöra och la sig i knät och ville gosa och det fick han ju såklart.


Hade med mig några Metro hemifrån som jag tänkte jag skulle få tid att läsa.
Läser rubriekn aningens konfunderad och tänker att, tja tidningen har väl några dagar på nacken.
Det var väl nån form av snöstorm för nån vecka sen.


Tänker att jag ska iallafall kolla upp datumen, så jag kikar längre upp.
Tja, det var visst en stund sedan.  *ler*

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Åååååååååh så gott. Men ska köra till Gnesta imorgon bitti så det är bäst man låter bli, har redan druckit vin och en liten OP till sillen

2011-04-23 @ 20:30:45
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0