Det finns annat än katter på Landet

Det trodde ni inte va ?!   *ler*
SÅ, här kommer en hel tråd utan en enda katt.
Bara blommor
Nästan iallafall










Spindeln var tyvärr inte hemma.




(jag sa nästan)
Och det är inte mina kära Grannar den här helgen heller.  :-(
Det är jättetråkigt
- Matte, när kommer dom ??
- Jag sitter juh här och väntar på dom.
- :-(


Bilden är tagen från min altan till altanen på deras Lill-Stuga där Vitöra ligger.
Det röda i förgrunden är nåt plank som tydligen ska avskärma våra tomter.
Vi tycker mest att den är ivägen.  *ler*
Skymmer sikten så man inte ser om kaffet är på G liksom.
Det vita längst bort är DERAS altan.
Idag satt Vitöra på en av stenarna borta på deras tomt som han brukar göra och spanade.
Han är en sjuhelvetes jägare Vitöra.
Han är ute mest av dom allihop.
Jag försöker få in dom på nätterna, men Vitöra är inte alltid så lätt att varken få in eller hålla inne.

Vi längtar till nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Anna.S

Det finns väl inget vackrare än vårblommor, om man inte jämför me en katt då ;)Hoppas att påskhelgen har varit fin där ute på landet. Kram :)

2011-04-24 @ 18:04:36
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0