Det kommer mera +Pilates +Forza

Det kommer mer delfinbilder.
Till helgen troligen.
Nu ska jag gå och pumpa upp min pilatesboll och se om jag kan få min kamera att ta ett kort.
Av sig självt liksom.
Millan efterlyser en bild med mig på pilatesbollen.
Sen ska jag leta övningar att göra.

Förresten, idag har jag tränat Forza på Kenzai.
Sjukt roligt.
Forza: Träning med svärd. Forza betyder kraft på italienska. Passet präglas av både mental och fysiskt kraft och kontroll. Träningsformen ger en hög energiförbrukning och en effektiv träning för mage, rygg och axlar. Med enkla tekniker ligger utmaningen i att uppnå medvetenhet, precision och god teknik.


Kommentarer
Postat av: Kim

Tack <3 allt bra?

2011-04-07 @ 01:20:50
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0