Ikväll

Det gick bra och smakade riktigt gott.  *ler*
Här är det jag handlade idag.
Det fattades några saker nämligen.
Prinsen inspekterar så jag handlat rätt grejjer.


- Duktig Matte.
- Färsk Basilika precis som det stod i receptet.
- Du kan ju Matte ?!


- Luktar gott också.
- Den oinvigda kan ju nu gärna tro att det är basilikan min käre Prins är ute efter.
- MEN, det är det inte.
- Min käre ädle Prins tuggar på allt i plats, vilket är lite lagom irriterande.
(Mattes kommentar)


Åter till maten.
Här bryns den redan färdigkokta kycklingfilen i traktörpannan.


Riskokaren är på.
Det är det absolut bästa jag köpt i köksväg tror jag.
Nåja, lite överdrivet men den är iallafall kanon.


Nu har dom soltorkade tomaterna hällts i, samt sambal oelek och övriga ingredienser.


Klart
Visst ser det gott ut ?
Och det kan jag tala om att det också var faktiskt.


Tårtan som står i kylen.
Jag fick en Princesstårta från Ica när jag fyllde år.
Alldeles gratis.


Kaffebryggaren är laddad.


Med det godaste kaffe jag druckit på mycket mycket länge.
TACK Lena !


När jag fyllde år så fick jag en stor rund korg av mina kusiner med massor av godsaker i.
Den har jag tänkt att ta ut till Landet, men under tiden fick den vara i hallen.
Och vad passar bättre än att ta sig en tupplur där tycker Vitöra.
Den andra bädden han brukar ligga i finns under.

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Finns det plast, säger Magou?! Då kommer jag!!!!

2011-04-14 @ 06:02:24
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

Prinsen hälsar att du är så välkommen. Har just ätit av soppåsen en sväng.

2011-04-14 @ 07:54:35
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Therese Bergsmo

Shit vad duktig du är som lagar mat! Det såg riktigt smaskens ut!!!



Kram, Therese

2011-04-14 @ 09:17:21
URL: http://www.bergsmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0