Kolmården - Rummet

Kommer att ta dessa i olika inlägg, så det inte blir så otroligt många kort i ett och samma.
Vi börjar med lite av rummet.
Kortet i dörren var självklart i bästa Kolmårdenstil.
Jag behöll mitt och det ligger på mitt bord på jobbet och gör mig lite glad när jag tittar på det.


Utsikten från rummet är helt underbar.
Tänk att vakna med det här varenda morgon ?!   *drömmer*


Väskan man kunde ta med sig ner till SPAavdelningen.
Gick att köpa för 299kr i shopen, fast jag avstod.
Sååå snygg var den inte.


Obligatoriska bilden på badrummet.
Inget badkar var det första vi konstaterade, men det var fint och hade dessutom en barnpall för dom små att stå på. Så himla gulligt.




Här står champagnen som Anna hade haft med sig och en stor påse praliner från Chokladfabriken.
Bokhyllan var också två sängar såg vi när vi undersökte den lite.
Otroligt smart anordning
Det man ser till vänster är alltså en trappstege till överslafen.
Och nej, datorn är faktiskt INTE min.  *ler*
Jag hade ingen med mig.


Tavlorna var självklart djur från djurparken.


Kvällsbild




Från balkongen kunde man se bort till SPAavdelningen.
Man ser bubbelpoolen och det som är lite blått hitom är utepoolen, fast med tak över.
SPAet var sådär.
Bubbelpoolen var helt okej, men vattnet i bassängerna var lika kallt som sist vi var här.
Bubbelpoolen som fanns däruppe var också kall sa dom som kom därifrån.
Nä, man åker inte hit för den fina SPAavdelningen, men kidsen trivdes och jag satt länge i bubbelpoolen nere och njöt så visst, det var helt okej.
Och tja, jag var ju inte direkt där för badandets skull.
Det gör jag på Hasseludden.
Nån gång ska jag faktiskt prova Selma SPA i Sunne.
Det ser mysigt ut och är en blandning av SPA och träning får jag för mig.


Lördagen var ju oerhört solig och fin om än lite kall iof.
Inte tillstymmelse till is så långt ögat nådde på vattnet.
På söndagmorgon såg det ut såhär.
Rätt häftigt hur naturen ändras på bara några timmar.

Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Vilket fint hotellrum och vilken fantastisk utsikt :) Där hade jag med trivts :)



Kramar

2011-04-02 @ 17:04:11
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0