Överlevde den stora stadsturen

Jag var både rentvättad och hyfsat tillfixad i håret.  *ler*
Väl hemma så satte mig först på en sten för att fota kissarna lite, det är bara det att stenen tydligen hade flyttat på sig när jag var på väg ner.
Så jag damp ner bakom den.
Tur ingen med kamera var i farten, för det såg garanterat skitkul ut.  *ler*
Sen när jag suttit där en liten stund, visade det sig att det var nåt jäkla myrbo.
Skrikande for jag därifrån.
Är det nåt jag avskyr som pesten, så är det små jäkla myror.
Speciellt dom där röda elaka sakerna.
Jupps, jag är nog garantera mer 08a än Landetmänniska.  haha
Glad att inte papparazzi var i faggorna idag, för det hade nog blivit rätt roliga kort.
Korten kommer ikväll, för nu ska här solas.
Idag är det riktigt varmt och skönt för första dagen.
Tjao


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Om stenen var ett myrbo så var det naturligtvis myrorna som snabbt flyttade lite på kåken när du var på väg att sätta dig... Tänk dig själv om du skulle få se en jättehäck sänka sig ner över landetstugan!! Ja nu menar jag ju inte att din häck är jättelik annat än ur myrperspektiv... ;D

2011-04-23 @ 14:21:26
Postat av: Chinook ♥ Busan ♥ Cherokee

Kul att du tittade in till oss!

kurr kurr och glad påsk

2011-04-23 @ 17:52:33
URL: http://roziecatz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0