Ur led är tiden

Eller så är det jag som är ur led.
Skrev ju igår att jag skulle på vattengympa idag.
Tog det som vanligt lugnt i morse.
Fem över tio tänkte jag att det var dax att börja göra sig i ordning.
Så slog det mig att;
- Börjar vattengympan i Vällingby verkligen 11 på söndagar ???
Loggade raskt in på datorn för att konstatera att, det är jag som är ur led.
Inte tiden
Den börjar ju klockan 10:30   :-(
Hrmf..............
DET skulle jag inte hinna till.
Kikar raskt vad jag kan träna istället.
Muskel i Husby lät bra.
Eller så var det sämsta iden hittills, men det kan man ju inte veta innan.
Instruktören kom till att börja med försent.
Sen visade det sig att Muskel i Husby var ett urdåligt Bodypumppass.
Nå, jag har tränat iallafall, även om det garanterat var sista gången på just det här passet.
Nu var vi bara sex personer i och för sig och det säger kanske en del om passet.  *ler*

Kommentarer
Postat av: carola

min husvagn är min medicin för själen..

Bara älskar att vara där, man bara är...

Trevliga människor runt omkring..



Sussa sött gumman

2011-04-17 @ 20:40:25
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej, jaha [email protected] , tror det står så på sidan :) måste kolla det på engång.

kram

2011-04-17 @ 21:17:26
URL: http://sannnae.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

haha, det var alltså ett väldigt tufft pass?

2011-04-17 @ 21:30:30
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Ja absolut. Om man var typ fyra år.

2011-04-17 @ 21:41:09
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

hihihi. har tant inget minne - när passen startar eller tar du smygvila (Hihihi) du missade ett kul och tungt pass igår - men det blir ju fler pass dena termin så det är ingen fara på taket..

ikväll kör jag kul pass i husby 1830(har hlea bassängen till förfogande)

påsklovsvecka så inga fler vattenpass i husby denna veckan (så du veet...)

hare gott och glad påsk om vi ej ses före påsken!

kramkram



p.s jag har själv dåligt minne (måste vara åldern...) var hos mina föräldrar i fredags faör att lämna elementsängen - och kom hem med den då jag totalt flämde lämna av den... hoppas det är ok att den åker i min bil ett tag till för nu är föräldraran bortresta några veckor...

2011-04-18 @ 06:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0