- Gråter en skvätt

- Herregud, hur ska han KLARA sig ??
- Inte en kattunge att ta hand om så långt ögat når snart.
- Det är RIKTIGT RIKTIGT nära nu.
- SÅ, passa på att njuta.
- Av bilderna alltså.

- Sov du Farbror Prinsen så tvättar jag din tass.


- Puzz Farbror Prinsen.
- Jag älskar dig.


- Hur var det nu "Husse till Max och Måns?
- Tazz mot tazz kan inget hända ?


- Psst
- Farbror Prinsen
- Är du vaken?


- Du Farbror Prinsen.
- Har jag sagt förut att jag älskar dig ??

- Ja, sådär en miljon gånger Totte.
- Kan jag få sova nu är du snäll.


- Men vi kan väl leka lite istället då ?
- Lite tazzboxning.


- TOTTE, jag sa att jag ville SOVA.
- Inte köra tazzbox.
- MEN, eftersom du utmanar ödet så.............
En rak höger från Prinsen där om ni inte ser det.


- Nu så är det färdiglekt.
- Plats
- Det har jag hört att Matte sa till vovvarna förut.


- Puzz och Kram  *ler*
Den kärleksfulla blicken från Totte är svår att motstå, även för ett härdat Inkan-som-tar-hand-om-kissar-som-sen-ska-flytta-och-få-ett-bra-nytt-hem hjärta.


Radarparet




Värsta bästa goaste styvpappa Prinsen.
Du är bara bäst min älskling.


- Nå, det kommer fler gubben.
- Jag har anmält mig som jour-akuthem åt dräktiga honor och kattungar.
- SÅ det lär bli fler att ta hand om för dig och Vitöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0