- Sitt ner !!

- SITT ner, sa jag.
- Men är ni döva eller.
- S I T T  N E R !!!
- Jag har nåt världsomvälvande att berätta.
- Skyll er själva om ni inte sitter.

- Jag ska INTE träna imorrn.

- SÅ, nu är det sagt.
- Jag ska istället vara inne i stan klockan 19 och prata i 15minuter som jag sedan ska få 150kr i rikspresentcheckar för.   
- Kalas
- Tyvärr hinner jag inte till Husby.   :-(
- Men jag kör dubbelpass på onsdag och sen Husby på torsdag.
- Idag körde jag först 45minuter sittande cykel och sen styrketräning.
- Hann faktiskt med en sväng i massagesängen också innan sektträffen.
- Sånhär typ fast sängvariant.
- Sååå himla skönt.
- Brukar ta ett varv i den innan mötena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0