En händelserik dag

Tyvärr kan jag inte skriva om det dock.   :-(
Inte här iallafall.
Så...............
Då går vi över till annat.
Det är kallt, mycket snö och hysteriskt varmt i rummet vi jobbar i.
Här på hotellrummet hör jag katter?!
Japp, jag saknar dom.
Till och med Vitöra, som var rätt billig inatt runt fyrasnåret, då han väckte mig.
Med tanke på att jag gick upp halv fem, så var jag inte så glad av att inte få sova åtminstone dom 5timmar jag hann med.
Nu ska jag ta en dusch och sen sova.
Vi har bastat och skulle ha SPA:at lite, men det var tydligen inte öppet för ingen svarade på våra samtal.
Duschen är iallafall fin och bilder kommer.
Snälla söta dotter har idag gett missarna mat och gosat med dom.
Rapporten var att;
Puzzel fräste inte åt mig men det gjorde den lilla, alltså Totte.
Tack älskling för hjälpen !   Kram






Sen vill jag be alla två och fyrtazzade att hjälpa Frasse att hålla sig frisk.
Frasse har lite problem med kisseriet i allmänhet och djursjukhus i synnerhet.
Frasse, drick nu massor, kissa massor och håll dig frisk gubben.
Tazz

Kommentarer
Postat av: carola

åh vilka mysiga kort..

Vi håller tummarna för Frasse att han blir bra.

Så trist när ens hjärtan är dålig.



Är du i gävle och väntar på tåg så måste du höra av dig, så vi kan ta en kaffe och kram:)

kram

2011-02-03 @ 07:15:25
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: ✫ Annmi

Naw...Vilka ljuvliga foton...



// Jam & Kram från oss!!!

2011-02-03 @ 10:53:30
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0