Hemma igen

Just nu har jag sjukt ont i knäna.
Aj aj aj aj  :-(
Länge sedan jag hade såhär ont i viloläge och det är INTE kul kan jag säga.
Nej, vi har inte gått mycket, men med mina mått mätt så är det ett helt Vasalopp jag varit med om.
Dessutom med dator och tandborste som barlast.  
Ska se till att vi köper in en sån där flygvärdinnerullvagn att köra dator och tandborsten i.  

Nå, bort med det.
Några tabletter och en kopp varm riste så blir det bra.

Härom morgonen såg det ut såhär i min säng.
Bandit på nattukdsbordet


Puzzel förgrunden och VEM ligger därbak om inte Totte.
pst.................... han har inte ännu fattat att också JAG befann mig i sängen  dst............


Totte lite närmre


Prinsen var också i sängen.
Jo, han tar lite plats ja.  *ler*


Tror han tyckte det var mysigt.


Jag har jobbat hårt i två dagar.
Långa dagar har det varit, men ändå kul.
Tog några bilder från hotellrummet med mobilkameran.
Dom flesta hotellrum ser ju trots allt rätt lika ut.
Det här var ingen direkt skillnad.
Vi hade vissa problem att hitta ingången dock.
Nå, här är badrummet iallafall.
Självklart det första rummet jag går in i för att kolla om det finns badkar.   *ler*
Nu fanns det inte det såklart.
Dom är små flaskorna är bra att ha när man tränar, så dom tog jag med hem.
Snyggt kakel iallafall.


Reglaget för att sätta på golvvärme och värme till handdukshållaren, fast golvvärmen fungerade inte till min stoora besvikelse.  *muttrar*


Duschen såg först väldigt spejsad ut, men visade sig att det var inte så mycket iallafall.


Vita handdukar (MKT ovanligt på hotell)  :-)  och snyggt kakel.


Tja, rummet. Ett rum som alla andra.


Sängen och den var jätteskön.


Väldigt ovanlig syn detta också.
En TV, en dator, ett par fötter.


Det HÄR däremot är nåt som blir ovanligare och ovanligare.
Till att börja med en vanlig telefon med sladd ?!
OCH, den hängde inne i badrummet !!
DET var längesen jag såg.


Men kolla här !
Toapappret är ju inte vikt i en såndär fin flik som MÅSTE vara på fina hotell.
STOR besvikelse.   :-(


På vägen till stationen gick vi förbi ett fik.
Med semlor
*mums*
Dom här var lite roliga för ovanpå låg det mandelmassa som var rosa.
Svårt att ta genom rutan så bilderna är inte så bra tyvärr.




Igår kväll åt vi nåt som kallas Hälsingeostkaka.
Aldrig ätit nåt liknande.
Det var inte som traditionell ostkaka, för det var bland annat chili i den här.
Nåt mer också som jag dock inte kommer ihåg, men sjukt gott var det.
Är ni däruppe så smaka.

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Skickar lite kramar till dig <3



KRAM!!

2011-02-03 @ 22:28:31
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Stackars Inkans ondan knän & Inkan kramar om

Snyggt hotell btw. När vi var i Örebro på konferens /röntgenvecka så bodde vi på deras Grand Hotell. Vi hade vita handdukar, vars 1 vit badrock (stor som ett hus), strykjärn + bräda, 2 tv, ett sovrum & ett vardagsrum. Japp vi bodde i juniorsviten = lyx för 2 mammor (jag & min kollega).

Ha en bra helg!!

2011-02-04 @ 15:46:25
URL: http://den vet du ;o)
Postat av: carina

Sänder en bamse kram till dig, och önskar dig en fin Fredagskväll!

2011-02-04 @ 17:37:34
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Anna & Nova

Lyx att bo på hotell även om det inte levde upp till dina förväntningar, dåligt med toapappret ;)



Hoppas du inte har så ont i knäna nu!

Du får köpa en sån dramaten vagn ;) Vi kallar dem för det är iaf :) DRA MATEN VAGN hahaha så komiskt va ;)



Kramar

2011-02-05 @ 11:20:18
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0