Ljusdal nästa

Tågskrället går halv sju.
Samma tåg som jag brukar åka till Söderhamn, bara en timme längre och med byte i Gävle.
*gaaaaaaaaaaaaaahhhh*
Dessutom kan jag inte ta bilen in, för jag har ingenstans att göra av den.
Sjukt irriterande

NÅN har en åsikt om min resa.
Jag tänkte packa ner grejjerna, men dom fick ligga bredvid tills han behagar maka på sig.
- Snälla Bandit, jag ska inte vara borta en vecka eller så.
- Jag kommer hem torsdagkväll igen.
- Det är ett och ett halvt dygn bara !


Sen lägger jag ut den här bilden innan jag skriver texten.
FAST, jag tvivlar på att nån av mina kära läsare har missat Galennivån hos mig.

Nån svarade i ett svar att jag troligen var väldigt vältränad om jag inte fick träningsvärk.
Det lät bra så det tror jag på.
Men efter idag bör jag iallafall ha rejäl träningsvärk.
Typ imorrn
Idag var jag först på 30minuter core, sen 45minuter spinning och till sist 55 (tror jag) bodypump.
För första gången på många många år så var jag nervös inför ett pass.
Klarar jag av det ?
Kommer jag känna mig dum bland alla fina vältränade hippa människor ?
haha
Nåja, nu är vi ju i Tensta så slöjor är mer regel än undantag där.
På dom flesta passen i Tensta är jag den enda som inte bubblar på ett annat språk.
Dom flesta har nån form av huckle eller sjal eller nåt sånt.
Oftast iklädda hellånga tröjor och byxor.
Själv blir jag svettig bara av att titta på dom faktiskt, men som tur är så är det inte jag som ska träna i det.

Åter till ämnet.
Folk var helt normala.
Lite mer vältränade än core och spinning och troligen lite mer taggade och otroligt mycket mer där för att just TRÄNA.
Inte fika och snacka med grannpolaren.
Jag känner mig så otroligt glad och lycklig över att jag kan köra alla dessa pass igen.
En lycka som är helt otrolig att förklara.
Å andra sidan är jag galningen som länge länge drömde om att jag fortfarande kunde springa så.......  *ler*
Inte för att jag någonsin tyckt det var speciellt kul, men för att jag hade ett mål (Vårruset och Bellmanstafetten) och jag är sjukt tävlingsinriktad.

Nu får jag iallafall in en hel del styrketräning som jag behöver på ett fantastiskt roligt sätt.
Jag ska dra ner på tempot vad det lider, men först ska jag gå ner mina sista kilon.
Sådeså.................


Och jo Madde, jag är dig evigt tacksam och kommer alltid att vara.
Saknar dina pass varje dag, men tar ut svängarna lite nu och provar mig fram.


Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Jag har en utmaning till dig inne på min blogg:-)



kram Lisbet

2011-02-01 @ 23:06:42
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Heja Bandit, vi tycker också att matte är borta mycket, hon åker vid åtta och kommer hem vid åtta. Visserligen kommer grannen och kliar oss bakom öronen en kortis och ger oss lite blötmat på kvällen, men det är inte samma sak. Och husse har vi inte sett på evigheter

Postat av: ✫ Annmi

Thihii....

Härligt inlägg & bilder :)

Lycka Till säger ja'...



/Kram Kram

* http://frunsblogg.blogspot.com/

2011-02-02 @ 10:32:51
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Gunilla och Frasse

Hehe, det var jag som skrev att du var vältränad. Och ingen kan få mig att ändra åsikt på den punkten :-) Beundrar och avundas din härliga energi!

Det måste kännas underbart att göra saker som jag förstår att du inte har kunnat på ett bra tag tidigare.

Har lagt ut ett inlägg om min Frasse-vill-inte-kissa-teori nu. Blir jättetacksam för dina synpunkter - när du har tid förstås!

http://gunillaofrasse.allas.se/tank-att-man-kan-bli-sa-glad-att-se-en-katt-kissa/

Många kramar och tusen tack för stöd och mail!

2011-02-02 @ 16:12:27
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0