Mat och trevligt sällskap

Jupps, idag har jag ätit mat.
Imorrn ska jag ta mitt sista ryck och äta påsar.   *ler*
Nå, inte påsarna utan pulvret inne i påsarna liksom.

Iallafall, jag har lagat mat OCH gästerna tyckte det var gott.
STOLT som en tupp.
Jag var så imponerad av mig själv så jag glömde till och med att ta kort på självaste maten.
Nå, det blev kycklingfile med ost och creme fraiche och klyftpotatis till.
Missade helt kaninmaten, men va gör väl det.

Till efterrätt gjorde jag vit chokladmousse á la slankvarianten.
Ingen grädde i alls utan istället kesella och ett ägg.
*mums*
Sen skulle det vara toppat med physillumbär och passionsfrukt.
Tack Millan för att du kom och för lite bärhjälp.
Tack Linda, som nu flyttat in till oss med Saga.
Saga är väl sådär impad över att helt plötsligt ha fått 4kompisar.
Damen är ju van att vara själv liksom.   *ler*
MEN, det ska nog gå bra.

Millan och Linda med efterrätten.


Fina Saga i fönstret.


Drottningen, som undrar vad det är för fräsmonster som dykt in i hennes lugna värld.



Kommentarer
Postat av: Millan

mmmmmums, nog syns det att jag är nöjd;) I helgen ska jag skriva ner lite recept åt dig så du har mer att träna på när jag kommer nästa gång.

Kram

2011-02-23 @ 07:32:22
Postat av: Inkan o Ligan

Jupps det gör det.

TAck snälla.

Kram

2011-02-23 @ 13:30:09
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var mycket god mat och trevligt sällskap! Nu räknar jag med lagad middag varje dag ;)

Kram

2011-02-23 @ 21:33:13
Postat av: Inkan o Ligan

In your dreams babe. :-)

2011-02-24 @ 07:14:08
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0