Mitt i veckan


Det är

Idag ska jag ta nån form av prover för nån möjlig undersökning för vetenskapen.
Hade totalt glömt bort det när jag fick sms:et.
SÅ, klockan 08 ska jag vara inne i stan.
Efter det blir det styrketräning hos XTRAvaganza och sen en hemlig grej i Upplands Väsby av alla ställen.
Det kommer dröja ett tag innan jag kan skriva om vad jag ska göra.
På kvällen ska jag prata om ditt och datt för en marknadsundersökning och tjäna en slant.
Det blir riktigt dåligt med pass den här veckan, men jag styrketränade dock på XTRAvaganza idag också, så tränar gör jag.
Idag har jag tagit ledigt helt och det känns kanonskönt.

Kommentarer
Postat av: madde

ha en härlig onsdag!

kramis

2011-02-23 @ 09:57:03
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

Snart Landetlainen och jag hoppas att vi är där samtidigt...hehe



Kramizarrrr

2011-02-23 @ 12:20:09
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0