Nejdå, jag har inte

lagt ner träningen.
Mer än hälften av er undrar säkert.
Eller inte.
*skratt*
Igår var en mindre bra dag.
Blev tyvärr ingen träning alls utan bingen.
Idag jobbade jag först övertid i två timmar.
SEN köade jag genom Solna till XTRAvaganza för att styrketräna.
Funderar på om jag bara hädanefter kan hänvisa till tidigare inlägg om köande
1 Ni slipper bli uttråkade
2 Jag slipper bli uttråkad
3 Bandit kan skriva inläggen istället.
Nå, jag kom iallafall dit och jag tränade och jag köade inte riktigt lika mycket hem.
*dansar ködansen*
Imorrn har jag inte, för första gången på evigheter, bokat något, MEN det ska jag göra nu.
Troligen blir det Tensta, sorry Madde.
Först bodypump och sen spinning.
SEN, med lite tur blir det en dammsugare, ELLER så blir det nåt annat kul, som soffan.
Ska ta mig till Ica imorrn och handla.
Jag har varit på väg dit i över en vecka nu.
Det ekar tommare än vanligt i mina skåp.   *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0