Varmt och skönt



Dock har jag ett annat litet I-landsproblem.
Mitt batteri på min telefon är snart slut och jag har glömt min laddare.
Se den illröda lilla plippen längst upp till höger.


Den har ungefär lika fina färger som mina armveck börjar anta just nu.
Lite av varje i regnbågens alla färger.


Jag som inte hade tänkt att ge mig in till den "stora staden" Norrtälje måste nog det.
Svåra problem att brottas med här ute i ödemarken.
Igår brottades jag med det stora problemet om jag skulle flytta in i lilla rummet och sova igen, eller om jag skulle sova kvar här ute i "stora rummet" i bäddsoffan.
Ja ni märker vilka stora beslut jag har.
Får nog ta mig en tupplur sen när jag jobbat klart och sova på saken.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Vad jobbigt med dessa stora beslut. Gissar att det jobbigaste idag blir att gå UT och hämta ved..Nosbuff

2011-02-25 @ 16:02:10
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Kjelle Bus

Mmm så varmt åh skönt du har det !

Nästan som i Thailand :)

Ingen laddare till mobilen , det är nästan att räkna som en kattastrof i dagens samhälle ;-)

Har den 2-benta vettisen stuckit dig i armen eftersom du är så färgglad ?

Jag hade nog valt att ligga i lilla rummet , jag :)

Matte började faktiskt läsa ur Bibliotekskatten Dewey igårkväll. Hoppas hon fortsätter ikväll :)

Trevlig helg på er !

2011-02-25 @ 19:28:07
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0