Vem har sagt att en raggis INTE är intelligent ??

Oliver är i högsta grad en intelligent raggis.
Ligans kompis Simba är en annan raggis som är klok och smart.
Sådeså.................
pst............... LIGAN är kompis med Simba. Det råder dock vissa tveksamheter om Simba är kompis med Ligan.   Men det gör inge.  Vi gillar dig iallafall Simba. Ni kan läsa lite hur det gick när Prinsen och Simba träffades i somras.
SÅ, ni elaka människor, för 4benta kan det inte vara, som säger att en raggis inte är streetsmart.
Här har ni bevisen.

Att ligga på datorn och vara i vägen är något alla katter lär sig från små kattungetassar.
Simba är nu fulländad i den konsten.
- Matte, det är MIG du ska bry dig om.
- Inte den där sabla maskinen.
- OCH, om det där inte är jag på båten så ska du veta en sak Matte.
- Du ska inga andra gudar hava jämte mig.


- Matte, hämta kameran nu.
- Jag har lagt mig på det svarta inlägget på den vita duken så att jag framhävs så mycket det bara går.
- Va ?
- Vad sa du Matte ?
- Att jag hårar ner både duken och underlägget ?
- Nu är du fånig.
- Klart det inte är därför jag ligger på just den svarta.
- Det är ju för att framhäva min skönhet fattaruväl.
- På den vita duken försvinner ju snygga jag.
- Det vet varenda katt med nåt i knopppen.
- Fråga Ligan.
- Dom kan såna här saker.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Vi vill nog påstå att de flesta av oss är smarta men vi döljer det väl ;-) Nosbuff

2011-02-04 @ 21:15:58
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag måste medge att Simba visar prov på oerhörd intelligens, men efter att ha sett Tux gå vilse i sovrummet är jag tyvärr inte riktigt beredd att hävda att ragdolls är smarta katter ;)

2011-02-04 @ 23:07:46
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Klart vi missar vet hur vi ska posera. Man ser slankare ut i svart. Och så blir det mjukare på två lager tyg. ;) Kurr och burr.

2011-02-04 @ 23:19:39
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: ✫ Annmi

Mjaaaaaaaaa...Självklara tassar ju....

Såå snygg du är på de vackra fotona'/ Jam & Kram

2011-02-05 @ 12:26:06
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0