- Hur ser det ut ? + Dagens träning

Mitt hem.
Fullt med kattsaker överallt och självklart katthår.
PRECIS överallt.
Har just nu två inneboende.
Två danska killar som är 20 och 21år.
Dom är båda djurmänniskor sedan deras hemma, så djuren är ok.
Ena killen har en goldenvovve i Danmark och den andra katt.
MEN, jag är ju liiite extrem.
Fem+en katt plus en orm.
Kattsaker PRECIS överallt.
Läs gärna inlägget Tala är silver men tiga är guld.
Det är rätt kul.
Iallafall så hade nån av mina kära katter spytt på ett av påslakanen.
Ber tusen gånger om ursäkt och går raskt efter ett nytt rent.
Konstaterar att mitt påslakanförråd består av
1 Påslakan med stora katter på
2 Påslakan med små och många katter på
Vete17 var dom andra tagit vägen.
Vet att jag har tre ute på Landet, men alla dom andra då ??
Jaha, det är bara att ta det ena, gå till killen, återigen be om ursäkt, säga att
- Sorry, but I'm the Crazy catwomen and this one is the only I have left.
Sen tittade jag runt i mitt hem med deras ögon.
Det ÄR kattsaker överallt.
På handdukarna, påslakan, i köket, ja överallt.
*fniss*
Plus att dom sover just nu, två killar strax över 20 i ett galet illrosa rum.
hehe
Jepp, det ska målas om.
Även köket faktiskt har jag tänkt att måla om.
Det är liite för mörkt tycker jag.
Vet inte till vad bara.

Dagens träning:
Jo, men hon var bra.
Har inte hittat nån i Maddes division, MEN kommer, tyvärr måste jag säga, fortsätta med det här passen.
Jo, det var rätt där på slutet, eftersom det är tre pass fast dom ju sitter ihop.
Men jag behöver fortfarande muskler så, det får bli det här istället för vattengympan i Husby.
Stor sorg i hjärtat, men jag får gästspela ibland, nån lördag.
Plankan gick ju bra, så nu är det bara att köra.
Nu är det att sitta och hålla upp benen som gäller så länge jag bara kan.
Ja alltså, man gör olika saker som att vifta upp och ner och hit och dit och tja, massa sånt.  hehe
Men shit va jobbigt det är.



Imorrn blir det "bara" ett pass vattengympa.   *ler*
PLUS att jag ska laga mat.
På riktigt.
Blir lätt nervös.
Men till skillnad mot nervositeten för matlagningen, ska jag också baka och DET vet jag att jag klarar.
Det kommer att bli saffranskladdkaka.
Det är den till vänster på bilden.    *skratt*
Veeeeeet att julen är slut, men wtf.
Har ju inte ens tagit bort julljusstakar och stjärnor än.  
Det blir ju så mööörkt.  :-(

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Kattkärringar ÄR tokiga och har kattsaker ÖVERALLT!!! När jag och min väninna är ute och shoppar så blir det alltid... -Nej, den förstör katterna, Nej, det är farligt för katterna, Ja, den är bra för den tål katternas framfart osv.... ALLT går ut på om det funkar ihop med katter eller ej... :))



KRAMAR!!!

2011-01-15 @ 23:48:45
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Nette

Haha, jag är också en crazy catlady. Emellanåt ligger det kattleksaker överallt men jag brukar samla ihop allt i en korg varje gång jag dammsuger så får de gå och hämta de leksaker de vill leka med, och de gör det för en vecka senare ser det likadant ut igen..



Det var länge sen jag kikade in här! Kul att se ligan, de är sig lika! ;)

2011-01-16 @ 16:50:29
URL: http://blogg.amelia.se/nette/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0