Ambivalens

Igår var jag otroligt ambivalent när det gällde träningen.
Jag har lite sömnproblem, så jag var grymt trött igår när jag kom hem.
Funderade fram och tillbaka.
Hade anmält mig till muskelpass klockan 18 och sen vattengympa 19.
Tio minuter i fem bestämde jag mig för att köra en microsömn i 10 minuter, för att en minut senare bestämma mig för att strunta i muskel om det var knökfullt.
Avskyr att trängas som en sill.  :-(
Men, DÅ en timme före var det hela 14platser kvar, så jag bestämde mig för att åka iallafall.
Utan microsömnen.
Gud så trött jag var.


Väl på plats så var det ju självklart knökfullt iallafall.
*mutter*
Nåja, passet var hyfsat och sen raskt iväg till vattengympan.
Tränaren Åsa muttrade nåt om att "såhär är det alltid i januari" och "som om det inte räckte med muskel" och "ni ska hålla ända till maj".
Japp, jag lovar att jag kommer vara här i maj svarade jag och rusade vidare, vilket innebär att jag MÅSTE gå på passen vare sig jag vill eller inte.
*ler*
En banan senare var jag redo för ett vattengympapass som var lika knökfullt det.

Men det är ok, för dom flesta trängs ändå på ickedjupvattendelen.
Väl hemma kände jag mig MYCKET nöjd med mig själv och otroligt pigg, så det var väl värt det och jag är glad att jag kom iväg.
Träningsvärk i armarna har jag, men det är inte så konstigt för jag körde mina vikter hemma i tisdags innan det vattengympasset. 
Duktig jag  *ler*

Idag är det vattengympa i Husby och förhoppningsvis lite vikter hemma innan.

Ha en underbar dag alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0