Året som gick

Vad hände i Ligans och Mitt liv ?
Tja, massor.
En av Mattes och Prinsens kompisar firades.
Okej, det där såg rätt korkat ut.
En av Prinsens kompisar firades och Matte och Matte Marianne åt god smarrig kaka.
Födelseagsbarnet delade dock inte vår lycka tyvärr.  :-(
Älskar det här inlägget och Milles blickar.
Ett av mina bästa under året.

Jag ägnar merparten av januari i en bebislåda.

I februari fyllde Kungen år.
Jag är på mitt bästa besök hittills på Hasseludden.
Gud så jag längtar dit igen.
Anna min Anna, snart snart............Igen. 

I mars fyllde Jag år.

I april kommer en ekorre till oss.
Det här är också Lill-Mattes månad.
Hon fyller nämligen år.
Kram älskling

Maj månad: En underbar helg på Landet och NÅGON växer så det knakar.
Plus att jag köpte en ny bil och blev kallad kapitalist av den orsaken?!

I juni är det ju midsommar och vi fick besök på Landet av trevliga Lillemor med katt.

Juli var det semester och Landet Landet Landet plus att min vän Anna fick barn.

I Augusti kom Trillingarna som var 4 från början till mig.
Plus att jag jobbade jobbade jobbade.  :-(

I september startade jag en ny secretblogg.
Jag tränade vattengympa så det skvätte vida omkring.
Sonen fyller 25. Kram i massor min älskade son.
Och det var Val.

Oktober:  En av våra Favvokatter fyllde år.
Jag besöker sonens kissar Whiskey och Wille.
Berättar historien om Whiskey och Arseniken och går med i ett viktminskningsprogram.
Har hittills gått ner ca 10kg och ska gå ner mellan 5-10kg till.

November och jag köper en MYCKET cool kaffebryggare.  *ler*

December är julmånad.  Plus att jag tränar och tränar och tränar.

Har det hänt nåt mer ??
Tja, ett och annat har väl hänt.
Läs i bloggen bara, så ser ni.
Mot ett nytt 2011 med många oskrivna blad.
all

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Ni har varit flitiga under året. Tänk att inte alla älskar Prinsen, konstigt! Nosbuff

2011-01-06 @ 08:57:22
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Lisbet Lindell

Vill bara skicka iväg en kram! :)

2011-01-06 @ 09:24:01
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: Fargo

Favvokatten skickar en stor blöt nospuss som tack!

2011-01-06 @ 12:53:57
URL: http://www.arkestal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0