Det GICK att göra fler fel

Efter att ha jobbat både länge och väl imorse, minst en kvart eller nåt, så var det dax för kafferast.  :-))
Masade mig ur sängen och satte på bryggaren.
Häromdagen hade jag ju gjort många koppar och det har jag inte gjort förut.
Var tvungen att tänka till ordentligt hur jag skulle göra.
Man blir så där att man knappt vet hur man brygger kaffe på normalt sett.
Ja, det är ju lite inställningar att göra och nära att jag var tvungen att ta fram bruksanvisningen.
FAST det KAN man bara inte GÖRA när man har en ingenjör över på fika !

Nu skulle jag iallafall återgå till mina 4koppar och tappade helt huvet hur jag skulle göra.
SÅ, det som ramlade ut var typ LANK.
Shit, vad illa det smakade och jag fattade inte ett jota ??
Det visade sig att jag tryckt på 2kopparknappen och hällde i 4koppar vatten.
Blev INTE sååå bra.  :-)))
MEN, jag ångrar iallafall inte en sekund att jag köpte den.
Kaffet är sjuuukt gott OCH man MÅSTE tänka mer än en sekund och dessutom läsa lite lite för att det ska bli rätt.
Köpte några underlägg med Nalle Puh motiv på Tradera.
Till mig själv.   *ler*
Självklart är det Ior på det som är under koppen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0