Fullt fullt fullt

På alla pass.Nu ska alla infria sina nyårslöften.
Träna träna träna
SÅ, tålmodigt inväntar vi andra att januari ska ta slut.
Att alla nybörjares lust ska gå över.
Att det ska bli som vanligt igen.
Lugnt och skönt och slippa slåss med rockiesarna.   *ler*
För precis som alla vet att nyårslöften är ett övergående stadie att hålla, så vet man att i februari försvinner 99% av alla nyårslöftesmänniskorna och livet återgår till sitt gamla vanliga härliga jag.
Cyklar och hantlar och övriga instrument blir mina och mina träningskamraters.
Vi som vill träna och gör det.
Sen klarar jag mig utan dom som pratar sig igenom ett helt pass, vilket jag har skrivit om förut.
Madde påstod ju att man inte fick dränka sina tränings"kamrater".
Troligen får man inte heller skicka en hantel i huvet på dom heller.
Varför ?
Jag vill !

Nu ska jag iväg på vattengympa.


Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Kan tänka mig precis hur det ser ut med alla "nyårslöftemänniskorna" ha ha ha....

Skulle aldrig få för mig att gå dit i januari, skulle iof aldrig gå in i en träningslokal över huvud

taget;)



KRAM!!

2011-01-16 @ 10:47:28
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: carina

När man tränar ska man vara tyst, prata kan man göra senare!

Ha det bra på träningen :)

Kram vännen!

2011-01-16 @ 12:53:38
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Skrattar

Lisbet, helt rätt.



Träningen gick bra Carina

2011-01-16 @ 19:32:25
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0