Jag har nog tagit i för lite

Har nämligen ingen träningsvärk.
Hm.......................
I fredags var jag ju på en gyminstruktion på Xtravaganza.
Nu gav den iof inga stora men, utan bara en instruktion om hur maskinerna fungerar.
Dom har en helt enormt härlig maskinpark.
Sprillans fina nya maskiner, som är en ren njutning att köra i.
Nåja, mitt högerknä tycker inte alltid det.
I söndags fick jag en gyminstruktion i Tensta.
DÄR var det rena motsatsen kan jag säga.
Jisses
Undrar om dom maskinerna är från 1800-talet ??
Men dom ska bytas ut nu snart, så det kommer bli bättre.
Idag körde jag ett riktigt pass borta på Xtravaganza på lunchen och nu ikväll körde jag vattengympa i Tensta.
Har vissa funderingar på att testa bodypump igen.


Har kört det förut och gillade det, men blir så osäker på om jag klarar det.
MEn får gå dit och prova.
Onsdag och torsdag blir det ingen träning alls dock.   :-(
Ska till Ljusdal och jobba nämligen.
Snälla Lill-Matte kommer hit och ger Ligan mat och gosar lite med dom.
Puzzel, snälla, kan du vara snäll den här gången och inte morra åt Lill-Matte.
Knaskatten hade fått klorna klippta och var rätt sur.
Fast hon kunde ju varit snäll mot sin Lill-Matte som avgudar henne.
Men inte Puzzlan inte.
Nädå, hon låg i Lill-Mattes famn och morrade.
Fast hon är ju en äkta ragdoll så hon bara morrade.
Hon orkade inte ta sig därifrån inte.
*suck*

Kommentarer
Postat av: Malin

Någon börjar visst bli träningsnarkoman ;-)? Fast värre beroenden kan man ju ha om man säger så, underbart att du kommit igång så pass som du har!

2011-02-01 @ 07:38:36
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: carola

älskade du...

tänk att ha en sån varm, älskvärd omtänksam person i sin familj.

du är helt otrolig.

Förmodligen löser det sig ändå men bara dina tankar och ditt erbjudande.

Sitter här och gråter....

Du är bara för härlig

2011-02-01 @ 07:51:47
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

ler Det är nog något jag alltid varit, men under lång tid "bara" kunnat köra vattengympa. Nu klarar jag av lite av varje och det är så underbart.

gör vågen

2011-02-01 @ 09:50:46
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Gunilla och Frasse

Det är väl toppen om du inte har träningsvärk - i ditt fall måste det ju betyda att du är jättevältränad! Själv får jag ont så fort jag gör minsta lilla utöver de vanliga rutinmässiga rörelserna - vilken slöfock man är :-) Men jag cyklar i alla fall till jobbet.

Typiskt latmånsar att nöja sig med att markera med morr i stället för att handla :-)

Frasse har haft en ny vända på sjukhuset, det börjar bli jobbigt nu...

Än en gång - tack för stöd och tips, vad gjorde vi utan er?

Kramar och tassklappar

2011-02-01 @ 14:23:10
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: carina

Att åka skoter ger riktigt med träningsvärk :(

Det fick jag minsann förra helgen när jag åkte!

Klarade nästan inte ens att gå nerför en trapp!!!!

Ha det gott vännen!

2011-02-01 @ 15:44:11
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0