Landet Landet

Funderar på att åka dit nästa helg.
Grannen ska dit och det vore så trevligt att vara där samtidigt som omväxling.
SÅ, jag kommer nog att åka.
Ska se om jag kan få dit nyckeln i förväg så jag kan åka till en uppvärmd stuga.
Det jag drar mig för är att det är så kallt.
Rejält frusen som jag alltid är.

Tänkte sen antingen jobba därute på fredagen, eller helt enkelt ta ledigt.
Jag ligger i ett käckt moment22 läge med min semester.
Jag har alldeles för mycket semester att ta ut, samtidigt som jag jobbar alldeles för mycket.
SÅ, när jag då tar ledigt så tar jag inte semester, men får inte spara de semesterdagar jag har.
Jaja.............. det ska nog ordna sig.
Jag tror iallafall att Ligan vill ut till Landet nu.
Ser det på Vitöra som börjar bli lite rastlös.
Puzzel kan lika gärna sova i stugan som hemma och Prinsen får stå ut med snöhelvetet.
Förra påsken var han inte så jättelycklig lilla gubben.
Snö är ju ÄCKLIGT enligt honom.
FAST, han var ju trots allt ute i november förra året, plus att han börjar bli stor pojke nu.
Längtar

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Tack Vitöra, duktig kille :)



Kramar från Lisbet

2011-01-21 @ 23:43:56
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: ✫Annmi

Härligt mé Landet ♥....

Så söt Nalle Puh bild :)



/Jam & Kram från oss!!!

2011-01-22 @ 08:58:57
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Mia systeryster

Vad mysigt att åka ut till landet även på vintern=D

Ha en skön lördagkväll!

Kram

2011-01-22 @ 16:11:32
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0