Ljuslyktan på balkongen

Tände den igår.
Den är så fin och den brinner verkligen kanon.
Den brinner fortfarande och nu är klockan 10:45
Jag måste ordna så jag kan ta ner den och släcka den lättare.
Den förra kunde jag öppna en lucka och släcka.
Nu måste jag ta ut en pall för att nå den och det blir ju inte av liksom.
Ute blåser det halv storm och är riktigt otäckt väder.
*burr*
Alla Ligans platser är fulla av snö, fast ute är dom ju iallafall.
Lite snö och blåst och kyla skrämmer dom inte i första taget.
Inte ens Tottemannen.




Titta, ser ni.
Det röda där på Molger.
Det är tändaren jag letade efter som en galning igår.

Kommentarer
Postat av: malin hejdenberg

Hej tack ja vi är friska nu, jätte skönt!! Hoppas allt e bra med er! =)

2011-01-06 @ 14:14:55
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/
Postat av: ✫Annmi

Jamarn's sååå mysigt ♥.........



/Jam & Kram från oss!!!

2011-01-06 @ 14:37:45
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0