Muskelpass klockan 15:00

En redan plågad kropp begav sig iväg på muskelpass med Madde.
HUR tänkte jag där ?
VISSTE juh att det skulle bli hårt och svårt.
MEN, jag ÄLSKAR det.
SÅ, här är jag nu och såhär såg jag säkert ut.


OCH det här är


med massor av
Men kära Madde, jag är sååå glad

att jag har dig.

Och du, vet du en sak, jag har avbokat mitt
pass imorgon.

Jag ska "bara" plåga mig på ett MRB-pass i Tensta imorrn.
De du
Mina knän mår hyfsat.
Iallafall det vänstra.
Det högra har helt klart mått bättre och jag tar dina råd på rätt sätt.
Jag vet att du vill mitt bästa !
MEN jag är djupt djupt besviken på att du inte har fått ett enda Muskelpass på hela våren.  :-(
Eller ville du inte ha nåt kanske ?   *funderar*
Du är bara otroligt bäst och jag vill ha dig, bara dig på dom passen.

pst....................  Ligan säger tack också för då får dom ha Matte hemma lite mer imorrn.  dst.........

Kommentarer
Postat av: madde

så bra du vilar ditt knä idag!

jo jag skulle mkt gärna vilja ha MRB pass i simhallarna men jag har inte fått nåt fast pass där (kanske kan jag vikariera om nån blir sjuk) det är många instuktörerr som kör dessa pass och jag är bara timanställd ... men jag kör sånt pass på annat gym istället... men du får gärna mejla friskvårdsavarig i tensta och vby att du gått på mina MRB pass och är nöjd så kanske det händer grejer till nästa termin!!



jag vilar oxå från träning i dag i vby men kör core på andra gymet..



mys med småtigraran idag!

2011-01-06 @ 06:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0