Pepp-award!

JAG har fått en peppaward av underbara Malin.
Hon med maten ni vet.

Tusen tack Malin !

Sedan ska man ge awarden vidare till 5bloggar som man känner är bra på att peppa, stötta och finnas där.
Ursvårt val och jag har många som är bra på att göra just det till just mig, men även till andra.
De 5 jag valde ut är följande:

Min underbara vän Marie.
Som har det urjobbigt med kidsen och sin sjukdom, men som finns där.
Marie, du får själv säga till om du vill ha din blogg utlagd här eller om den inte "finns".  *ler*

Erica - Kära vän, du finns där och dessutom när du inte fikar med mig, utan fika oftast, så gör du om min blogg när jag ber snällt om det.

Lisbet - Kämpar med sin sjukdom och sitt onda samtidigt som hon hjälper mig med mitt.

Mamma Ulrica - För att hon envist kommit med glada tillrop till mig.

Familjen Borr - För att ni finns när jag behöver hjälp plus när jag tröttnat på mina katter så ni kan ta en eller två eller tre. Totte är kvar.  ;-)
OCH då delar vi ju man, fast jag inte ens vet när vi gifte oss.  *ler*

Skat-Ann - För massiv pepp och stöd i cybervärlden.  För all hjälp du ger hemlösa katter.

Sen måste jag ge en sista och 6:e (Maries räknas inte för hon har ingen blogg jag lagt ut) till en person jag beundrar nåt kapitalt.
Till Anette - En kämpe och med en glädje i allt detta som är så beudransvärd så ord räcker inte.


Kommentarer
Postat av: Fröken Sverige

och nu får du ett award till!! Finns att hämta på min blogg. Hoppas du vill motta det :)

2011-01-11 @ 20:48:50
URL: http://ommanvillsafarman.blogspot.com/
Postat av: Erica

Tack vännen, vad glad jag blir! Klart jag hjälper till, hoppas du badat upp åtminstone lite av din julklapp också! ;) Massa kramar till dig!!

2011-01-11 @ 21:40:30
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: Inkan o Ligan

Klart jag vill.

Tusen tack snälla Fröken Sverige.

2011-01-11 @ 21:57:04
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0