Prinsen och Totte

Totte tar efter Prinsens beteende nåt helt otroligt.
Dock så tycker han inte mer om mig nu än förut.  *ler*
Vilket gör att vi fortfarande självklart letar med ljus och lykta efter ett hem till honom.
Han har världens finaste päls.
Jodå, jag får klappa på honom när han inte märker att det är jag, så därför vet jag det.
Matglad
Busig
Och ÄLSKAR sin Prins.
Vilket inte gör att han inte kommer att älska nån annan Prins för det.

Prinsen och Totte


Totte


Även en liten Totte får nog när Inkan viftar runt med sin kamera.
- Hejdå, nu går jag.


Prinsen i egen hög person.
Älskade goa fina Prinsen.









Kommentarer
Postat av: Grabbarna boys!

Underbara bilder på jättefina katter.

Att vara katt verkar vara mycket mysigt.

Appropå Abbe o julskinkan.

Jag hade nästan hoppats på att det var Athos som ätit upp den för Abbes mage var den alldeles för stor.

Athos hade aldrig tagit den dessutom, det kan jag lova.

För när det gäller mat är hemma så äter han aldrig något utan fått lov innan.

Vi har hittat honom dreglandes med värsta dregelpölen på golvet i väntan på ordet varsågod åtskilliga gånger.

Innan vi hade matvraket och tjuven Abbe så testade vi med att lägga ut frolic på olika ställen i huset på kvällen.

På morgonen efter låg alla kvar.

Våran flattetik Winnie som vi hade när Athos var yngre var precis lika dan.

Han lärde sig väl av henne.

Ute däremot kan han äta allt ätbart som han hittar utan lov.

Sån är han!!

Kram!

2011-01-03 @ 22:28:26
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.com/
Postat av: madde

vilka fina bilder på bedårande ljuvligt söta katter!! min katt när jag var barn hette just totte. han blev 20år gammal så han var som en lillebror till mig... så jaghar haft katt i mitt liv sedan jag var liten. det är på gamla dar det blev en vovve. så jag är både katt och hund männinska.

2011-01-04 @ 06:45:19
Postat av: Dui och Deco

Vi blir så glad av de fina bilderna, tänk att ha en så fin förebild som Prinsen! Nosbuff

2011-01-04 @ 07:21:20
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0