Puzzel gör ett upprop

- Ge Totte ett nytt hem.
- Snälla!!!
- Jag svälter.
- Snyft

- Mums, kycklinghalsar.
pst.... att ha gummistövlar slängda i sovrummet är normalt.  dst........


Se nu boven i det hela.
En hel skål med kycklingvingar finns det.
Borta vid tunnan sitter nån som snabbt ätit upp nästan alla kycklingvingar och sedan spanar in Puzzels.


Någon/något närmar sig från sidan.


En nos sticker fram och är nära nära kycklinghalsbiten nu.


- Borta Puzzlan.  :-(


Totte sätter glatt tänderna i Puzzels kycklinghals.


- Matte, SNÄLLA, hitta ett HEM åt honom!
- NU !!!


- Vi kan faktiskt inte ha det såhär.
- Det är alltså Totte eller jag.
- Vi kan kanske bara släppa ut honom ??!


- Mja Puzzel, inte ens för dig min kära Drottning kan jag göra det.
- Annars vet du att jag gör allt för dig.
- Nästan

Föremålet för Puzzels irritation över att inte få ha sina kycklinghalsar ifred, dom andra hinner inte ens komma i närheten, äter gladeligen vidare.
TOTTE har inga som helst bekymmer.
Jo, det har han.
MIG

Kommentarer
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Stackars Puzzlan. Fast vi känner för Totte också. Det verkar hemskt synd, att en godbit bara ska ligga och skräpa på golvet. Det får det aldrig göra hos oss heller. Kurr och burr.

2011-01-05 @ 08:29:50
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Susanne

Nämen Totte, fy skäms!



Svar: Ja, jag tror att jag skulle kunna sitta o kika på dem hur länge som helst... och värre blir det väl :-)



Ha en toppendag!

Susanne

2011-01-05 @ 10:39:53
URL: http://kandy.se
Postat av: Dui och Deco

Oj då! Puzzlan kanske ska få sina kycklinghalsar i eget rum?? Nosbuff

2011-01-05 @ 14:13:31
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0