Puzzel rör på sig

Då är det bäst att passa på.
Liggandes i badkaret med skitdålig mobilkamera lyckades jag få några bilder på Drottingen.

Suddig sovande Puzzel.
Inte en direkt ovanlig ställning.


Reser på sig för lite tvätt.
En Drottning måste ju vara ren trots allt.


Reser lite på sig igen


För att tvätta sig lite på andra sidan.


Puzzel vänder sig om.
Snabbt tydligen  *ler*
Det är i klass med Bandits blixtrande ögon.


- Matte, bär du hit en bit mat är du bussig.
- Orkar inte gå till matbordet.


- Nähä, släpp ut mig då grintant.


- Om jag hypnotiserar den andra dörren kanske våra inhysingar kommer och öppnar dörren åt mig.
- ELLER ger mig lite mat.


- Matt utan mat, lägger Puzzel sig ner till slut.
Vad damen inte kikar in på den här bilden är klotången och det illrosa pennfodralet där trimgrejjerna ligger.
Drottningen har, precis som övriga Ligan, VÄLDIGT långa klor just nu.


Matte tröstar den orolige med att Puzzel nu fått mat och ligger i sin fina säng igen.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Hårt att vara intstängd med matte! Nosbuff

2011-01-21 @ 20:56:59
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0