Sektträff idag

Ja, nu var det dags igen efter juluppehållet med ny sektträff.
Träffen idag gav mig ny energi och vilja att ta tag i dom sista kilona.
Tillsammans med träningen så ska det gå vägen.
Idag pratade vi om njutning och det var helt underbart.
För det mesta är jag ju rätt duktig på att njuta.
Bada
Levande ljus
Hasseludden
Mina katter
Självklart kidsen
Fika
Bara vara och göra ingenting
TRÄNA

Det jag fick med mig idag var att skratta.
Hur mycket bara DET gör gott i kroppen.
Berättade för gruppen om Maddes ständiga "tjat":
- Var är leendet ?
- Lura kroppen med att le nu,
säger hon jämt när vi håller på att gå under av trötthet och smärta.
Och så rätt hon har.

SÅ, jag ska beställa lite roliga filmer och titta på tänkte jag.
Sen bestämde jag mig för att faktiskt boka Hasseludden.
Sluta gå och vänta och låta det ske.
Nu

MÅSTE också ta ett allvarligt grepp om min styrketräning igen.
Usch................... eh hm................... fel
Kuuuuuuuuuuuuul
Träna varje morgon hemma.
Jag har ju både bänk och tricepsstång så, kom igen nu Inkan.
Det SKA gå.
Tänka, att OM jag sköter det ordentligt kan jag gå på mina älskade spinningpass.
Kanske kanske kanske köra crosstrainer igen.
Åh, vilken sporre.
Jag SKA.
Jag KAN
Heja Inkan

Idag är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt med peppning! Det behövs när man gör något som ibland känns jobbigt, som träning t.ex...

Du har en award att hämta hos mig!

Kram

2011-01-10 @ 21:33:02
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Malin

Skönt med peppning! Det behövs när man gör något som ibland känns jobbigt, som träning t.ex...

Du har en award att hämta hos mig!

Kram

2011-01-10 @ 21:33:03
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Mia systeryster

Ett leende piggar upp, både sig själv och andra;)

Peppa på du=D

Kram

2011-01-11 @ 09:35:25
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0