Träning Våren 2011

Sådär, nu har jag filat klart på schemat.
Möjligen kan det komma småförändringar om jag hittar nåt bättre, men det här är det bästa jag kunde komma fram med för stunden.  
Självklart kommer jag inte vara på två ställen samtidigt, så vissa dagar kommer jag köra, kanske varannan vecka eller nåt, antingen vattengympa eller muskel och spinn eller det som står på programmet.
Får se hur bra instruktörerna är.
Främst är jag ute efter Maddes vattenpass och muskel.
Och ja, jag MÅSTE ta mig i kragen och använda styrketräningsgrejjerna hemma.  :-(
Booooring, men Madde ska hjälpa mig lite hoppas jag.

OBS !  Jag kommer inte att köra alla dagar, men så mycket jag kan iallafall.
Om det blir så att jag har nåt annat liv, så kanske jag gör nåt annat nån kväll.  *ler*

 

Måndag

Tisdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Lördag

Söndag

Vällingby

18:00 Spinn 19:00 Muskel

 

18:00 Muskel 
19:00 Vattengympa

 

17:00 Core 17:30 Spinn

11:30 Core 12:00 Muskel

10:30 Vattengympa

 

 

 

 

 

 

 

12:00 MRB 30min

 

 

 

 

 

 

 

16:00 Muskel

Tensta

18:00 Vattengy

 

 

18:00 Core 18:35 Spinn

 

 

 

Husby

 

19:40 Vattengy

 

19:40 Vattengympa

 

11:00 Vattengympa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0