Världens I-landsproblem

har jag.
Får inte ihop vårens träningar.
Vill ju köra muskel för Madde, men hon har inga muskelpass alls.
Muskel är nyttigt och kul när man har en bra tränare.
Jag AVSKYR styrketräning.
Det är rent ut sagt SKITTRÅKIGT, men blir ju kul med rätt tränare som sagt.
På onsdag går det att köra muskel innan vattengympan, men sen då?!
MRB med Ilja var ju sådär idag.
Men det är ju såhär.
ALLA pass och tränare verkar blekna inför M.    *suck*
Jag låter som en jävla gudadyrkare.
Japp, får fila lite till.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är så impad av alla dina träningspass men håller med dig, styrketräning suuuger.... Måste man så ska man helst ha en träningspartner som kan sporra en när det blir som tyngst...

Kramar

2011-01-06 @ 20:52:27
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: madde

bugar och tackar för ALLT beröm jag fått ang träningen. :o) men du är nog ej helt opartisk???

vill dock slå ett slag för styrketräningen. det är den bästa träningen genom att du bygger muskler som kräver mer energi (bara genom att ha mkt muskler får du en större förbränning...) vi kvinnor borde träna mer som män - styrketräning...



vi ses!

2011-01-07 @ 07:53:45
Postat av: Inkan o Ligan

Mja, opartisk och opartisk. ler

Ja jag veeeet ju att styrketräningen förbränner mycket mer. :-(

Är inte kul för det. ler

Får försöka skärpa till mig och köra hemma.

2011-01-07 @ 08:03:50
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hoppas din jobbdag gick bra... och att det blir fredagsmys ikväll :-)



Susanne (med soffan full av kattungar)

2011-01-07 @ 10:48:49
URL: http://kandy.se
Postat av: madde

jo, styrketräning är kul! om man har kul övningar som du kan se styrkeförbättringen i... kolla med din favvotränare om du inte kan få några kul övningar att göra hemma! har du hantlar och gummiband och stor piltesboll så blir dt kul värre!!! :o))

2011-01-07 @ 12:08:10
Postat av: Inkan o Ligan

Jag har sisådär en miljon kattbollar.

Tricepsstång och en bänk att köra ben i.

Massor med vikter.

Bara ett jävla intresse som fattas coh nån som tvingar mig upp och träna.

:-)

Ja jag får väl prata med tomas då, min favvotränare. :-))))))))))))))))

2011-01-07 @ 12:26:43
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag håller med helt och hållet. Man kan gå på ett "tråkigt" pass som blir riktigt roligt med hjälp av rätt instruktör :D

Bra av dig att hålla uppe träningen. Det är såå bra för kroppen :)

2011-01-07 @ 16:53:30
URL: http://skatternas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0