Vattengympaminus och Lattedubbelminus

Hade samma tränare i Husby idag som på pensionärsvattengympan för ett tag sedan.
Det var ännu sämre än sist.
Eller, tja kanske egentligen inte, utan bara jag som visste vad som komma skulle troligen.
Han är verkligen såååååååååååå jävla värdelös.
SÅ, idag körde jag inte ett enda dugg efter honom utan gjorde helt mitt eget pass.
Dock är det lite svårt till en musik som mer passade på Lugna Favoriter.
Men men, till slut tröstade jag mig med att jag var iallafall där.

Som tröst så skulle en Latte sitta fint.
Fick för mig att det fanns Espresso House i Kista centrum.
Det fanns det visst inte.  *suck*
Så istället så köpte jag en jätteliten svindyr latte som va sådär god..
Eländet kostade 42kr ?!?!
Det är verkligen rena rånet.

Sen letade jag bilen i över 10minuter.
Hittade den helt enkelt inte.    :-(
Jag avskyr Kista centrum,
Det är verkligen inte första gången jag letar min bil, men inte första gången jag letat efter den i Kista.
Tröstade mig med att det iallafall var rätt våningsplan OCH att jag inte slarvat bort p-lappen.  *ler*

Nej, nu är det snart Maddedax med muskel istället.
Ikväll är det sen dax för

Fredriksdalsteatern 2010: Gröna hissen


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Haha, det där med att leta efter biljäkeln känner jag alltför väl igen;)

Eländes att ledaren ska vara så urbota urdålig, går det inte att byta?

2011-01-05 @ 19:16:09
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Det är ju jullovsschema så det är inte ett pass jag kommer gå på nästa vecka när riktiga schemat drar igång. Finns säkert ett gäng folk som tycker om honom. FAST, det lustiga är att på båda hans pass har inte hans namn stått med ?!

Undrar varför.

Bara ett sammanträffande eller ?

2011-01-05 @ 19:21:44
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

hmm, vem är denna anonyma vattengympaledare? inte den glada killen som ofta hjälper mig plocka fram på torsdagarna?! mkt nyfiken nu...



hur mår du efter muskel idag? i knäna menar jag? hoppas du fick dig en genomkörare av resten av kroppen iaf! och att du hade roligt och vill återkommma till mina pass framöver...



trevlig helg/

2011-01-05 @ 19:41:06
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Det är då man är lycklig över centrallås som får bilen att blinka. Parkera på ett j-a gärde vid en flyguppvisning bland tiotusen bilar - tack för att larmfunktionen uppfunnits!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0