Yeowww

Dom här köpte jag på Bromma Zoo igår.
Klicka på länken och läs mer om dom.
GISSA om Ligan var galen.
Redan när påsen landade i hallen kom dom farande med varenda morrhår i darr.
Det stod en skylt på ställningarna att man borde köpa en till varje katt.
Just in case
Så att det inte skulle bli slagsmål.
Jag köpte 4 stycken.
Jag har 5katter.
Lydde jag rådet ?
Gick det åt fanders ?
Nopp
och
Japp
Är jag pucko ?
Japp
Totte med bananen




Firren var poppis hos Bandit.










Puzzel har ?
Tja, cigarren tror jag.


Vitöra fick också en sniff på cigarren.


Regnbågen var extremt intressant.
- Släpper du inte regnbågen får du däng.


- Hörde du inte ?


Sen kommer Totte och ger sig in i slagsmålet.


Men ingen rår på en Kung.
Vare sig en Prins eller nån liten Totte.


- Matte, när sa du att jag skulle få flytta ?
- Kungen är inte snäll juh.
- :-(

- Nu ska du inte vara såndär Totte.
- Både Kungen och Prinsen älskar dig massor och är vanligtvis jättesnälla mot dig, men ibland är man minst och får sitt sist.
- Så är det bara gubben.


När Kungen hade ledsnat så fick Prinsen leka med regnbågen en stund.
(Borse gärna från det fullständigt HEMSK golvet)
(Nån gång ska jag lägga nytt)   *ler*


Som ni ser så föll detta Ligan i smaken.
Dom var som tossiga igår.
Tacka sjutton för det till dom priserna.
Men vad gör man inte för sina telningar.

Kommentarer
Postat av: ✫ Annmi

Naw..Såå mysigt & fina/roliga foto...



//Jam Kram & NosePûssar från oss som vill vara mé & "leka"

2011-01-30 @ 11:46:15
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Sol & Måne

Oj, vilka roliga leksaker. Såna vill vi me ha. Måste genast börja tjata på matte.

Mjau från Zizze sol och Måne

2011-01-30 @ 16:43:21
URL: http://zol-mone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0