Asfalt, betong, människor och Latte....... + Den Långe Slingrande

visst är det underbart ?
Nä, jag är ingen "långt bort i helvetet" människa.
Att prata med tallar, granar och Ligan blir lite trist i längden.
Ligan tycker nog inte riktigt lika mycket om mig idag dock.
MEN, det gäller att ge och ta Ligan.  *ler*

Ligan ser dock ut att ha lite sömn att ta igen.
Vitöra har däckat ovanpå Eddie.




Sen gick han ner på golvet och la sig.
Tror det blev varmt ovanpå Eddies värmeramp.


Puzzel dog i klösträdet.
Nu är det ju iof inte så stor skillnad på henne hemma och på Landet.  *ler*


- Matte, tala om för mig vad vi gör hemma ????
Bandit var klart missnöjd halva natten och merparten av morgonen.
Vitöra kom nämligen in för att äta igår kväll och raskt så var hela Ligan inlåsta.
SÅ, jag drog redan imorse.
Men minen säger vad han tycker om sin Matte just nu!


Men sen gav även han sig och la sig i tyskträdet och sov.


Prinsen har tryckt in sig under soffan.
Fattar inte hur han får plats?! men han ser lite hoptryckt ut dock.


- Jaha och jag fick inte följa med alltså ?!?!
- I mer än fyra veckor har ni varit borta från mig ?


- Nä Matte, nu slingrar jag iväg från dig.
- Vill bara påpeka att jag är MYCKET sur.


Nu ska jag iväg och träna lite.
Weeeeeeeeeeeeeeee
Sen ska jag kika in till er andra som jag inte varit inne hos idag eller igår.
Ta hand om er !
Tazz Slinger och Kram

pst................................Pälsvård på vissa delar av Ligan står också på programmet, men säg inget till Vitöra och Puzzel främst.  dst.............

pst2...................... det kommer mer bilder från Landet vad det lider.  dst2...................

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Visst är det skönt att vara hemma. Härligt att komma bort men hemma är hemma även om inte alla instämmer..Nosbuff

2011-07-19 @ 20:24:59
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Kjelle Bus

Borta bra men hemma bäst :)

Ska inte jama ett knyst om den där p...vården som du tänker utsätta vissa väl valda katter för :)

2011-07-19 @ 22:53:53
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Ja Dui och Deco helt fantastiskt.

Tack Kjelle Bus för att du inte knystar. ler

2011-07-20 @ 09:18:23
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Ja Dui och Deco helt fantastiskt.

Tack Kjelle Bus för att du inte knystar. ler

2011-07-20 @ 09:18:23
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0