Dagens frukost

Skulle kunna överleva att äta detta varje dag.


Jag hörde också att Ligan fångat sin egen frulle därute.
Hoppas dom blev mätta.
Annars har dom ju alltid grannen att gå till.  *ler*
Ligger fortfarande i sängen och drar mig.
Funderar på vad dagen ska få innebära.
Min allra första lata semesterdag.
Sååååååååååå härligt
Kanske ska ta en sväng in till stora staden, igen, och kika lite.
Funderar på en byrå här ute, istället för garderoberna, med hyllor som ändå är trasiga.
Har ju ingen lust att lägga ut massor med pengar på nåt som inte är mitt, men kanske det finns nån billig inne i Norrtälje i Ladan nere i hamnen.
Plus att en sån här inte sitter ivägen.


Ett problem är nu löst för dagen.
Det regnar och jag kan inte klippa gräset.  *ler*
SÅ, jag sjunker djupare ner i sängen och fortsätter med det jag gjort hittills.
Ingenting
Klockan är bara 09:52, så jag hinner med saker, när och om jag vill.
Det är jag och Puzzel och Puzzel och jag.
Killarna bekymrar sig inte om lite fånigt regn.
Speciellt inte Vitöra.
Han känner det inte ens.  *ler*
Vattenavstötande päls är bra.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Jordgubbar är bara sååååå gott!! Min favoritfrukost/

mellis består av lika delar av honungs- och vattenmelon tärningar blandat med halverade jordgubbar. Blir godast om man låter det stå i rumstemperatur ngn timme innan man äter så frukterna tar lite smak av varandra.

Mmmmmm.... nu blev jag sugen.... Får gå o göra iordning lite.

2011-07-01 @ 15:26:44
Postat av: Inkan o Ligan

Ja visst är det megagott. Melon ja, har jag visst glömt. Men det finns gott om tid för det.

Kram

2011-07-01 @ 15:58:12
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: ☆Fru Eriksson

Såååååååååå gôtt alltså /Kram Kram

2011-07-01 @ 16:29:10
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0