En bunt blandade bilder från veckan (plus ett på KnarkPrinsen) *ler*

och helgen som gick, får ni njuta av under tiden Matte är på rymmen till Nybro.
Nyss hemkommen från SPA och nu sticker Matte igen ?!?!
FAST, eftersom det trots allt är ett bra mål hon ska till, så har vi sagt ja i Ligan.
Bandit hejar mest såklart.

, när ni läser och tittar och njuter av det är Matte vår, på väg neråt Landet.
I Målerås hittades ett billigt och bra vandrarhem.
Eftersom jag först trodde att det skulle ta ca fyra timmar, tills jag kom på att det ju tar ca fem och en halvtimme?!
Tja, vadå, säger bara, Schweiz över en helg 2000mil enkel resa liksom.
Matte fixar det här.
Men det räcker med att köra hem imorrn efter kalasandet.
Nåt säger mig att vara utvilad måndagmorgon, kommer jag inte att vara.
Men vadå, borta från jobbet i fem veckor, ja det tar på krafterna. *ler*

Och Max och Måns Husse, vår Matte har lovat att hålla sig i skinnet, så hockeyhjälmen kan stanna hemma.
Kanske en liten keps dock, varnar Ligan.  :-))

Prinsen la sig i Grannen-På-Landets knark också.
Det från vår sida som Sanna grävt upp det, så han tyckte troligen han hade all rätt till Knarket.


Söndagen som gick var jag till Sigtuna och träffade "Ninnie.
Vi har "träffats" här genom bloggen och nu till slut fått till en "dejt" i det så fina "In Real Life" IRL.
MYCKET trevligt var det.
En liten lätt promenad i det lilla Sigtuna och sen självklart fika.  *ler*

Latte


Cappuccino


Och en jättesmarrig bakelse och en god pralin.


Igår var jag vägen om Ole (kidsens ingifta Farbror Norrman) och hälsade på.
Murre, som inte är nån direkt fan av Inkan, satte upp en sådan min också.

- Inkan, ingen medicin idag!
- Jag är inte sjuk och du ska inte tvinga i mig nåt sånt alltså.
- Bara så vi gjort dete klart från början.
(jag har varit kattvakt ett par gånger åt honom och varje gång har han varit sjuk stackarn och jag måst ge honom medicin) (en gång var det dessutom så illa så vi fick åka till veterinär mitt i natten) (har står inte högst upp på hans gilla-lista)  *ler*


- Sen vill jag bara tala om att klia lite går bra, men inte fööör länge.


- Nä, nu är det bra.
- Nu drar jag.


- Faaaaaaaaast, en liten kli till då, innan du åker hem.


I tisdags var jag juh till Skokloster och hälsade på Janet och Ane och deras fyrbeningar.
Det här är Tuff, som styr sitt hem, sina tvåbenta och även fyrbeenta vovvar med fullständig järntazz.
Tuff fyller hela 8år i oktober.


Det här är Tuff:s fyrbeningar.
Boxern Arwen


och
Goldisen Nancy

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Fullt upp! Hoppas att det blir kul på Inviginingen, så spännande att träffa alla! Vi ser fram emot en rapport!Nosbuff

2011-07-29 @ 15:29:20
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Puma & Sixten

Förlåt att vår Matte inte kunde hjälpa dig. Hade tänkt tipsa om ett vandrarhem, men du verkar ha hittat just det vi tänkte på.

Perfekt!! Men...kör försiktigt!!

2011-07-29 @ 19:43:20
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

Ha det kuligt på invigningen Inkan !!!

Matte stannar hemma och vaktar min bula istället , vad nu den behöver vaktas för ??!!

Tror ju inte den försvinner innan operationen på måndag precis ??

2011-07-29 @ 20:59:50
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Max & Måns

Husse hälsar att det är lika stor risk att Ligan skulle vakna en morgon och vara grodor, som att han skulle ta på sig en keps. ;-)

Ses i morgon

2011-07-29 @ 21:22:36
URL: http://www.sorpingskatterna.se
Postat av: Inkan o Ligan

*Dui och Deco' rapport kommer när Matte piggnat till lite.



*Puma & Sixten* körde försiktigt.



*Kjelle Bus' trist att inte få träffas. Ska läsa in mig på vad som hänt dig din stackare. :-( Tazz o Kram



*Max & Måns* Husse överlevde. :-)

2011-07-30 @ 21:17:02
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Men Inkan, 2000 MIL enkel resa till Schweiz... vilken väg åkte du då?? Via New York - Las Vegas - Australien - vissa delar av Asien...? ;o)

2011-07-30 @ 21:43:43
Postat av: Inkan o Ligan

Asien :-))

2011-07-30 @ 21:44:23
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0