Borste att rekommendera +spade

till er som har sand.
Köpte en, eller två visst, klädborstar från Lisbet.
Jag rekommenderar verkligen dessa borstar varmt.
Har snart slitit ut två och har nu köpt två till.
Kika in hos Lisbet så kan ni beställa.
Så här ser den ut.


Hela två års garanti dessutom.


Med i paketet jag fick var också en mycket populär myntakudde.
Stor och rejäl.
Stort tack Lisbet !


- Tack tack Lisbet.
- Snällt att du gjorde en sån åt mig.
- Bara mig.


- Va ?
- Dela med mig ?
- Varför ?


- Nädu Matte.
- DU säger ju hela tiden att jag är en bebis och bebisar ska faktiskt få ha sina leksaker i fred va.


- Men Prinsen, sååå liten är du kanske inte vid närmre eftertanke.
- Hm............. undrar om jag gjort bort mig nu igen ??
- Kanske ska börja behandla honom som den snart 2åriga rätt vuxna katt han faktiskt är ?
- Frust

- Nänä Matte, det är försent serru.


- Jag tänker faktiskt inte lämna den ifrån mig.
- Bara så du vet.


- Tack Matte
- Kanske kanske att du borde låta Prinsen växa upp.
- Tyvärr får han dock stanna i Prinsrollen.
- KUNGEN, det är jag det.
- Jag, bara jag.


- Hm..... känns som om jag har rätt egotrippade kissar va ?
- Förstår inte ?!
- Jag som uppfostrat dom så fint.
- Eller ?

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Oslagbar - jag har dammmsugarmunstycket. Men jag dammsuger inte med det, bara borstar. Som synes av mitt inlägg häromsisten är resultatet häpnadsväckande...

2011-06-11 @ 05:59:48
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/
Postat av: Anna.S

Åh vad jag har saknat den borsten,jag ska genast beställa :)Tänk jag brukar ju träffa Lisbet hos Torkel Falk i Helsingborg på våra HCMtest träffar ;)

2011-06-11 @ 13:39:04
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: Lisbet Lindell

Tusen tack för reklamen, visst är världen liten, Anna S beställde igår efter att hon varit på din sida:) Varför skriver du inte en bok, dina inlägg påminner om Anna-Lena Brundins kattkåserier och jag bara dör av skratt när du skriver, fler borde få kunna ta del av det :)



Kramar från Lisbet

2011-06-12 @ 09:30:30
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

ler Troligen för att jag är för lat kanske. Plus att jag måste spara alla bilder och så.

Men jag blir väldigt glad över dina ord dock, det ska du veta.

Jag satsar på en tripp till Järva i sommar. Ställer inte själv men tänkte jag skulle träffa dig dock.

Kram

2011-06-12 @ 21:28:05
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0