Drottningen Kungen och Rabarberkräm *mums*

Det blev ingen mer rabbispaj med grannen.
SÅ, jag gjorde kräm istället och shit va gott det är.
Hällde sedan i frysta jordbubbar dessutom och blandade ut med.
Går inte att beskriva.
*mums mums*




Här ligger Kungen och spanar ut över sina domäner.
Det är ju kul att han är hemma ibland iallafall och gästar mitt hem.


Här ligger Drottningen och spanar ut över SINA domäner.   *ler*


- Kolla Matte, va långt ner det är.


- Du skulle inte kunna lyfta ner mig eller så ?
- Så jag slipper smutsa ner pälsen på trappan.


- Kolla Matte, en fluga därborta som jag kan fånga.
- Om jag nu hade varit därnere vill säga.


- Okej okej, jag ligger kvar och är vacker istället då.



Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Matte sitter minsann här och slickar sig runt munnen över den där rababarberkrämen :)

Skönt att Kungen varit hemma lite i alla fall ;-)

Åh du Drottningen du är ju verkligen sööt där du ligger :)

2011-06-07 @ 19:35:10
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0