Jag är rasist jag...........

.................... och stolt över det.
Jupps, mina nya goa otroligt trevliga bekantskaper heter J och P (tvåbenta)
Kommentaren kommer från kära J.  *ler*
Stackarn kommer säga upp bekantskapen med mig lika fort som den började, efter det här inlägget.
Jag berättade massor av saker i söndags om mig själv och Ligan.
Missade dock fullständigt (hm..) att tala om att jag är komplett galen?!?!
Iallafall, hon fick det fina förtroendet att rasta två stycke vovvar.
(själv kan jag ju inte  *stor sorg* :-(  )
En i taget.
FÖRST kom den här.
För er som inte är så insatta i dom skällandes skara, kan jag tala om att det är en Boxer, typ plattryne, typ hyperaktiv.  *ler*


En lite mindre suddig bild har ni här.
Den till vänster är då en blondie, eller snarare en golden retriever.
Men likförbaskat blond liksom.


Och när Blondie kom, så kastade jag mig om halsen på den Blonda skällisen.
Därav kommentaren
För det gjorde jag inte när plattrynet eller den bruna kom.
Me lööööööööööööööööööööööööööööv Blondie


Nå, J och jag var iallafall rörande överens om två saker.
JAG tycker inte om boxerskällisar.
J tycker inte om katter.
J och jag fattade genast tycke.  :))
Så nu är dom hembjudna till mig för att pilla på Prinsen och de övriga.
För övrigt "glömde" jag helt att tala om att jag har En Lång Slingrande sak också.  *skratt*
Det som fått J att bli intresserad av katt överhuvudtaget är denna damen.
Detta är Tuff.
Eller Tuffsan när hon bodde hos mig och var en Liga-Medlem.
En cool maine coondam som nu är glad Härskare över ett gäng boxerskällisar.




pst............ för att förklara det där med Boxerskällisar.  Nopp, jag är inte speciellt förtjust i dom. Dom är sjukt intensiva plus att dom DRÄGLAR.  *ler*  MEN, jag gillar Janet och Ane OCH Janet och Anes boxrar för dom är åtminstone väluppfostrade.  ÄVEN om dom har ätit på mina "snälla" goldisar mellan varven genom årens lopp.  *ler*
Låter som boxrar äter andra hundar. Det gör dom inte.  Men som sagt, intensiva och då blir det ibland hål i öronen på en goldis.  Men det är smällar man får ta och det har aldrig hänt nåt allvarligt.
DOTTER, som då är galnare än sin mor, ville ha en BOXER.   Hm..... men hon fick en egen goldis istället.
Sonen fick en orm som husdjur, en gång i tiden.   Hundarna var ju familjemedlemmar och själv hade jag ju alla dammråttorna att ta hand om.    dst.............

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Tur inte jag var med - jag hade KIDNAPPAt boxern och gömt den i handväskan. Uppväxt med boxer - världens lugnaste hund och bästa barnvakten. Tyckte mamma! Tyckte inte alltid jag, när han bar hem mig byxbaken, när han bestämt att jag gjorde olämpliga saker.

2011-06-07 @ 20:44:23
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

ler Då hade du varit i sjunde himlen för det finns liksom fler än bara en. :-)

2011-06-07 @ 20:46:43
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Söta hundar =) Håller med dig om att golden är trevligare! Kram

2011-06-07 @ 21:24:24
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

Min mattes jobbarkompis har en sån där dreglande damphund som heter Malte :)

Åh här visst funnits 2 stycken STOORA Boaormar för en del år sedan. Tur att dom hade flyttat innan jag flyttade in ;-)

2011-06-08 @ 07:30:57
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0