Tottemannen

Var ju på besök i tisdags hos Tottemannen med andra kissar och familj.
Här kommer en rejäl bildkavalkad på honom.
Fina fina ljuvliga Totte.
Han har vuxit och blivit så stor.
Han är inte speciellt rädd, utan låg kvar i trappen när jag kom.
Visserligen såg jag att han slickade sig lite nervöst om munnen först, men det gick snabbt över.
Han låg två trappsteg över mig och kikade och jag satt bara och pratade med honom.






Gömmer sig bakom soffan, fast du syns gubben.  *ler*


Bäst att posera lite snyggt då.


Nya Matte och Husse sa att han verkade väldigt van vid att fotograferas ?!
Hm............... jag tar väl aldrig några kort ?!?!
Ja, nog blev Trillingarna fotade alltid.
Jämt   *ler*




Jag hade med mig några knarkkovar åt missarna.
En åt dom var, för att vara mer precis.
Vet av erfarenhet att dom brukar slåss om dom.
Totte verkade gilla sin.  :-)










När man sen blir trött, så kan man ju alltid använda knarkkudden som huvudkudde.
Så är man dessutom säker på att ingen snor den.


Lång är han också, som ni kan se.




Det är bra med såna här stolar med träslåar på.
Då kan man hänga svansen där.


Jag har världens sämsta minne på namn, så självklart kommer jag inte ihåg vad vare sig kissar eller hund hette.
Här är iallafall den svarta kissen som jag försökte få ett vettigt kort på.
Gick väl sådär.  *ler*


Sen hade dom visst en Alien boende i köket.  *ler*


Tja, här ser man nästan hur han ser ut.


Ett stycke vovve.
Full-rulle vovve var det.


Hela Ligan som Totte bor med och Totte förstås.




Tack så jättemycket för att jag fick komma och träffa honom.
Han är fortfarande inte handtam, men är hela tiden med och nyfiken.
Leker och härjar ser kanonfin ut.
Tack !  :-)

Kom på att jag fick en fråga om jag hör nåt från Sessan och tyvärr gör jag inte det.  :-(
Hon mår självkklart alldeles utmärkt.
Nåt annat tror jag inte, men det är alltid roligt att få nån uppdatering om "mina" små som jag haft till låns en tid.


Kommentarer
Postat av: Max & Måns

Snyggaste Tottemissen!

Vad du har vuxit! En stor misse host herre nu.

Juste av exmatte att ta med knarkkorvar, det smakade mumma förstår vi.

Trevlig helg på er med.

Nosbuff

2011-06-02 @ 23:05:22
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Finaste rödtotten, så roligt det var att se kort på honom! Han verkar trivas kanonbra med sina fyrbenta kompisar. Skönt att ha sällskap, särskilt när han var van att ha Ligan omkring sig. Knarkkorv?! Åååå, vad ljuvligt det lät! Kurr och burr.

2011-06-05 @ 13:09:12
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0