Ytterligare en bok utläst

Ja helgen har verkligen innehållit massor av kattgos och läsning.
Igår var jag med ett par kassar med böcker och andra prylar jag inte behöver, till UFF igen.
Känns bra att grejerna kommer till användning igen.

Snart åker vi till Landet.
Visserligen kommer jag troligen jobba en vecka till, men jag tänker faktiskt göra det från Norrtälje.
SÅ, på torsdag packar vi in oss för fem veckor i skogen.
Vår bas kommer vara där och sen får vi se vad som händer.
Dom fem veckorna jag hade tänkt mig, blir ju då bara fyra.
Fast å andra sidan är det en vecka mer än förra året.
Man ska tänka positivt.
Ligan får iallafall ledigt.
Hörde på TV att det blir ett riktigt svampår, så det blir massor av kantareller plockade med andra ord.
mums
NU ska jag plocka fram en ny bok till, göra mig i ordning för sängen, ladda kaffebryggaren för imorrn och ta en katt med mig och bege mig till sängen.
Ha en underbar kväll alla !


pst............. Imorrn ska jag också betala handpenningen till Thailand med mina resecheckar jag fick när jag fyllde 50år    dst...............




Kommentarer
Postat av: ☆Fru Eriksson

Wiiiiiiiiii...Härligt/Kraaaaaaaaaam

2011-06-20 @ 17:03:05
URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Wiiiihaaaa!!!!! Tillsammans heeela sommaren på landet??? eller??? Måste köpa mera kaffe!!! skratt

2011-06-21 @ 08:48:47
Postat av: Inkan o Ligan

Tack *☆Fru Eriksson*



Sanna Kaffe, Frulle, Lunch, Middag har jag glömt nåt ??

2011-06-21 @ 08:51:47
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0