Den STORA dagen är över

och den har varit superkanon.
Passar först på att tacka alla så otroligt mycket för alla gratulationer jag fått.
Både här och på FB.
Det är helt enormt och jag är mycket rörd.

Jag har haft en jätteskön födelsedag.
Morgonen började med nybryggt gott kaffe på sängen, plus sällskap.
Helt okej sätt att börja morgonen med.




Efter att ha softat i lugn och ro, så körde jag lite styrketräning.
Kikade på nätet vilka lunchpass det fanns att träna och fastnade för ett vattengympapass med Åsa R i Vällingby.
Efter det åkte jag till Ica i Solna och handlade lite.
Bland annat bjöd Ica mig på en gratis 8-bitars Princesstårta och en tårtspade.
Gratis är gott, så det inhandlades självklart.
Efter inhandlandet, så köptes det en smarrig Latte på mitt stamhak Espresso house.




Efter att ha softat mig igenom halva dagen blev det helt plötsligt lite stressigt.  *ler*
Jag var hemma klockan 15 och bion började 16 så det gällde att lägga på ett litet kol där.
Millan bjöd mig på "Hur många lingon finns det i världen?" med Glada Hudikgänget.
Den var heeeeeeeeeeeelt underbar.
Man skrattade så man kiknade, för att sätta skrattet i halsen i nästa sekund.
Men otroligt sevärd.
På slutet kunde en tår inte hållas tillbaka heller.
Fick inget svar på frågan om lingonen och en ny fråga dök upp.
- Finns det lingon ute i stora världen förutom här i Sverige och i sådanafall var ??


Efter bion bar det iväg till ett underbart tapasställe som hette El Clasico Tapas Bar på Söder.
Rekommenderas varmt.
Millan och jag var lite frusna, så vi började med en svart kaffe och en latte.
Jupps, vi är bakvända.
Efter en stund kom sonen och vi åt och pratade och åt och pratade.   *ler*
TACK älskade son för maten som jag blev bjuden på.
Och tack Kära Millan för en underbar eftermiddag/ kväll.
OCH för pilatesbollen som jag INTE blåste upp inne på bion och satte mig på och skrek
- Jag fyller 50 idag.
- Jag fyller 50 idag.
Jag hade vissa funderingar på det.   :-)

- Varför jag fotat påse och rosett på toan med en fin skurhink i bakgrunden ??
- Jo, jag har en Prins som äter allt i den där vägen.
- *blänger på Prinsen*


Millan trodde inte jag hade nån pump så nu har jag tre.   *ler*
Dock ingen gul.


Självklart tog jag ett bad när jag kom hem.
Oliver låg bredvid, precis som om inget hänt och han inte ens varit borta.
Han har nu återtagit sin självklara plats som ledare i flocken och ingen vågar protestera.
Dock blänger han lite surt på mig ungefär som;
- JAG har inte bett om att få flytta tillbaka !


Här är Olivers Matte och Husse.
Med två minusgrader ute och snålblåst förut är jag självklart bara glad över att jag får ha hand om Oliver.
Jag är inte alls avis.
Nejdå nejdå   *frust*


NU ska en Gammal Tant sova sin skönhetssömn, FAST det kanske är försent för den eller ?
Äsch, inte då.
Kram

pst....... det kommer delfinbilder............... lovar. Tar lite i taget nu........   Tänk på att jag är gammal.  *fniss*  dst...............

Kommentarer
Postat av: Grabbarna boys!

GRATTIS!!

Vov o kram!

2011-03-28 @ 23:00:56
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0