Dont kill me my dearest daughter

Min älskade dotter Em

- Áj aj säger jag. 


Volt


Handstående


Klara för någon tävling.


Emilie tävlar för JärfällaGymnasterna och tränar Truppgymnastik.
Hon har tränat gymnastik sedan hon var 3år och på elitnivå sedan 7års ålder.
Mamsen trodde väl aldrig att det skulle gå så bra, utan anmälde mest för att det var en bra och allsidig träning.
Första juluppvisningen svämmade mammahjärtat över av stolthet.
Nå, det har det gjort vad mina kids än hittat på och vilka tävlingar och träningar jag än varit på.
En mams är ju alltid superstolt över sina barn.

Dotter har ridit, hade en kort sväng på judo och resten gymnastik.
Mååååååååånga gympahallar, uppvisningar och tävlingar har det varit.
Om några veckor fyller "barnet" 24år.

Sonen och jag och dotter/syster med hundar har tillbringat många tusen timmar på stockholms alla fotbollsplaner och ishallar.  Sonen har pysslat med fotboll, hockey, basket och en kort sväng inom vattenpolo också.
Måste försöka leta rätt på några kort på sonen också.
Nu sitter ju dom flesta i album.
Både bra och dåligt med "riktiga" kort.   *ler*

Mamsen har varit en hejare på att stå på händer när HON var liten.
Trot eller ej.
Vi hade många stå-på-händer tävlingar på låg och mellan-stadiet.
Jag var även en hejare på att GÅ på händer.
Där tar dock likheterna med dotterns akrobatik slut.   *ler*

Sonen håller idag på med BJJ (Brasiliansk Jiu jitsu) och MMA (Mixed martial arts).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0